EN

Ευκαιρίες Καριέρας

Είμαστε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρία με ενδιαφέρον να γνωρίζουμε νέους και δυναμικούς επαγγελματίες. Εάν επιθυμείτε να γίνετε μέλος της ομάδας μας, μπορείτε να αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα και τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε, συμπληρώνοντας την πιο κάτω φόρμα.

Ανοιχτές θέσεις εργασίας
Asset Office Interiors - Υπεύθυνος Πωλητής Έκθεσης
ΠΕ
Υπεύθυνος Πωλητής Έκθεσης

Η asset office interiors, εταιρία στον κλάδο επίπλων γραφείων και διαχωριστικών αναζητά να εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό της:
                                         
Αρμοδιότητες

  • Υποδέχεται και εξυπηρετεί τους επισκέπτες της Έκθεσης.

  • Φροντίζει για την εύρυθμη λειτουργία του εκθεσιακού χώρου.

  • Προετοιμάζει οικονομικές προσφορές.

  • Διατηρεί καθημερινή επικοινωνία σε ότι αφορά την εκτέλεση των παραγγελιών και την ολοκλήρωση των έργων.

  • Συνεργάζεται με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας σε ότι αφορά τις εργασίες της Έκθεσης.

Προφίλ Υποψηφίων  

  • Προϋπηρεσία 3-5  χρόνια σε αντίστοιχο ρόλο.

  • Σπουδές ή εργασιακή εμπειρία στην Διακόσμηση ή σε συναφή τομέα.

  • Πολύ καλή γνώση MS Office.

  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.

  • Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες.

  • Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα και συνέπεια.


Η εταιρία προσφέρει καλές προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικά εξελισσόμενο εργασιακό περιβάλλον. Αν κι εσύ θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας της asset office interiors, στείλε μας το βιογραφικό σου μέχρι 13/12/2018, μέσω της ακόλουθης φόρμας, αναγράφοντας τον τίτλο της θέσης.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ
ΥΠΟΒΟΛΗ
Asset Office Interiors - Βοηθός Λογιστηρίου – Εμπορική Διαχείριση
ΒΛ
Βοηθός Λογιστηρίου – Εμπορική Διαχείριση

Η asset office interiors, εταιρία στον κλάδο επίπλων γραφείων και διαχωριστικών αναζητά να εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό της:

Αρμοδιότητες

  • Εκδίδει και ελέγχει τα παραστατικά διακίνησης / πώλησης.

  • Καταχωρεί και ελέγχει τα παραστατικά αγοράς.

  • Συνεργάζεται με την αποθήκη για την ορθή εκτέλεση των παραγγελιών

  • Διατηρεί καθημερινή επικοινωνία με το Τεχνικό Τμήμα & το Τμήμα Πωλήσεων

  • Επικοινωνεί με πελάτες και προμηθευτές εσωτερικού / εξωτερικού

  • Συμμετέχει στον έλεγχο & την απογραφή των εμπορευμάτων σε συνεργασία με την αποθήκη και το λογιστήριο

Προφίλ Υποψηφίων  

  • Συναφή εργασιακή εμπειρία 1 – 2 έτη

  • Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ λογιστικής ή οικονομικής κατεύθυνσης επιθυμητό

  • Καλή γνώση MS Office

  • Άριστη γνώση Αγγλικών (επίπεδο Proficiency)

  • Ικανότητα σωστής τήρησης διαδικασιών, ιεράρχησης προτεραιοτήτων και διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων

  • Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες

  • Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα και συνέπεια

Η εταιρία προσφέρει καλές προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικά εξελισσόμενο εργασιακό περιβάλλον. Αν κι εσύ θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας της asset office interiors, στείλε μας το βιογραφικό σου μέχρι 13/12/2018 στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@asset.gr, αναγράφοντας τον τίτλο της θέσης.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ
ΥΠΟΒΟΛΗ
Φόρμα Αίτησης Εργασίας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
Η Asset Office Interiors θα χρησιμοποιήσει τα στοιχεία της φόρμας για να επικοινωνήσει μαζί σας. Θα επεξεργαστούμε τις πληροφορίες σας με εμπιστευτικότητα και δεν θα τις μοιραζόμαστε με άλλους. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σελίδα Πολιτική Απορρήτου. Κλικάροντας παρακάτω, συμφωνείτε ότι μπορούμε να επεξεργαστούμε τις πληροφορίες σας σύμφωνα με αυτούς τους όρους.

SCROLL TO TOP