Παρά τη διαρκώς αυξανόμενη ψηφιοποίηση και εκτεταμένη χρήση ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας και ψηφιακών αρχείων στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλος όγκος αρχείων ή αντικειμένων που απαιτούν ασφαλή αρχειοθέτηση, εύκολη πρόσβαση και μέγιστη αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου. Η τοποθέτηση εξειδικευμένων συστημάτων αποθήκευσης και αρχειοθέτησης για γραφειακούς χώρους, μουσεία και βιβλιοθήκες συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία ενός λειτουργικού χώρου αρχείου, αξιοποιώντας στο μέγιστο την αποθηκευτική ικανότητα του εκάστοτε χώρου.